.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنگوی کمیسیون اصل نود:
بقایی در قوه قضائیه پرونده دارد/ او باید بخشی از درآمدهایی که به خزانه واریز نشده را برگرداند/صدور حکم انفصال از خدمات دولتی برای بقایی
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از پرونده مفتوحه «حمید بقایی » در این کمیسیون درباره تخلفات صورت گرفته در زمان مسئولیت وی در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خبر داد.

شمال نیوز: سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از پرونده مفتوحه «حمید بقایی » در این کمیسیون درباره تخلفات صورت گرفته در زمان مسئولیت وی در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خبر داد.

بهرام پارسایی اظهار کرد: پرونده ای مربوط به آقای بقایی از سال 91 در زمان دولت آقای احمدی نژاد در کمیسیون اصل نود مجلس بر اساس گزارشات واصله مفتوح شده بود که این پرونده همچنان در حال پیگیری است.

وی که با ایسنا گفتگو می کرد، افزود: این پرونده مربوط به زمان مسئولیت آقای بقایی در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است و تخلفاتی که در این دوران در سازمان صورت گرفته است که بر این اساس مکاتباتی هم با دیوان محاسبات و قوه قضاییه انجام شده است. آقای بقایی در همین رابطه در قوه قضاییه پرونده ای دارد که در جریان است و در دیوان محاسبات هم پرونده دارند.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: طبق پرونده آقای بقایی در کمیسیون اصل نود ، حکم محکومیت علیه ایشان در دیوان محاسبات صادر شده که هم شامل انفصال از خدمات دولتی و هم برگرداندن بخشی از درآمدهایی می‌شود که به خزانه واریز نشده است.

پارسایی با بیان اینکه این پرونده همچنان مفتوح است و مکاتباتی با قوه قضاییه صورت گرفته اما پاسخ قطعی به کمیسیون نرسیده گفت:‌ در این پرونده مکاتباتی با قوه قضاییه و دیوان محاسبات صورت گرفته و آخرین مکاتبه مربوط به اواخر سال گذشته بوده است.

سخنگوی کمیسیون اصل نود در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس اختیارات و مسؤلیت مجلس و کمیسیون نسبت به نظام ، کشور و مردم اگر احساس شود که این نیاز وجود دارد کمیسیون اصل نود این پرونده را در اولویت بررسی خود قرار دهد


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 فروردين 1396
سلام . درود بر این نماینده پر تلاش که پرونده سال 91 را هنوز بررسی نکردند و تازه با منت می گوید اگر تشخیص بدهیم(بدلیل سیاسی نه بخاطر مردم ) در اولویت می گذاریم . خدا را شکر.....
ناشناس 23 فروردين 1396
با سلام اخه کانديداي من بقايي نيست ولي بد بختها چرا بيخودي براي خودتان جهنم ميخريد؟ انفصال خدمت براي مشاغل دولتي است ، بقايي بازنشسته هست چقدرشما کذابيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 23 فروردين 1396
اینم نشانه ترس چپ و راست از فرزند ملت هست بگذارید ملت تصمیم بگیرند ملت هوشیارند روحانی تمام شد اینم شعار مستضعفین عالم هست اشرافیت در اسلام ارزشی ندارد
نا شناس 23 فروردين 1396
اقای سخنگو نماینده مردم نیست نماینده دولت هست یه سری به صندوق ذخیره فرهنگیان بزنه بعد برای مرد رجز بخونه
نا شناس 23 فروردين 1396
شمال نیوز چرا لال شدی نونت طرف دولت هست طرفدار دولتی بیچاره

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.